tisdag 1 mars 2011

lördag

Lördagen var lite hektiskt skulle man kunna säga....

Planen var att Emil skulle köra framför mig å visa vägen till centralstationen, men det blev inte riktigt så för när vi skulle ta bilarna möttes vi av det här:


En halv centimeter is på HELA bilen, på alla bilar.... Så vi ringde ut Rolle...




Efter mycket skrapande så fick vi loss en bil så Emil kom till jobbet i tid å jag till station i tid så jag kunde lämna över biljetterna som jag sålde. En timme senare mötte jag upp Cessan och vi letade upp hotellet vi skulle bo på.

Jag inhandlade även en ny klänning till kvällen. Vem sa att det inte syns att man är gravid i v 11? Undra hur stor jag kommer bli den här gången???


Sen var det dags att bege sig mot Malmö och Melodifestivalen. Jag är ju ingen direkt fan av det, men jävlar vad kul det va!! Vi hade VIP-biljetter så vi behövde inte stå i kö, fick lite mat å dryck innan showen ä jättebra platser. En riktig upplevelse faktiskt. Kul att få se hur det går till bakom kamerorna.

Tack Cessan!!


Go Mello!!

Sen var det ju bara 30 mil tillbaka till Göteborg, men det glömmer vi tycker jag. :)

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar