söndag 1 augusti 2010

Landet

Jäklar vad dagarna går fort!! Känns som det var igår vi kom hem från BB med ömmande punani, oro inför amningen å en liten, liten nykläckt Pyret på armen. Å nu har det redan gått en och en halv vecka. Visst, det kanske inte är så lång tid i historien, men för mig (eller oss båda tror jag) rusar dagarna förbi...



I fredags hade vi verkligen ingenting att göra hemma så vi packade in hela familjen (helt sjukt att kunna säga så) i bilen å styrde mot Tostebo.

Det blev grillat, åttiotre skämt om hur gammal jag är och en jävla massa dalt med Elliot. Kvällen avslutades med att de båda idioterna till bröder (Elik å Emil) skulle elda i kaminen så de fick upp innetemperaturen till 30 grader. Tror de kom upp i 29,8, men då hade jag å Elliot redan flytt fältet...

Jag beställde en t-shirt till Pyret från Sam Dodds som kom i fredags oxå. Tänkte att eftersom killen har längre ringfingrar än pekfingrar( vilket tyder på att han kommer bli en ypperlig fotbollsspelare. Tydligen) så kan det ju passa att han å pappa kan sitta å titta påfotboll i matchande tröjor framöver...
Söt, visst?



Å igår hanns det med en omgång grilla igen innan vi begav oss hemåt långt in på kvällen...




Så tack farmor å farfar för all god mat å dryck. Toppen!!



Tyvärr resulterade landetvistelsen i att jag missade Johannas tjejfest, men jag får väl gottgöra det på nåt vis... :(

Ja just det Sofie: Jag håller på att lära Leia allt jag kan om dryckens ädla konst... Bara så du vet... Moahaha (skråckande, ont skratt)



Puss å kram

1 kommentar:

  1. Jaa det hopas jag verkligen att du gör!! Hmmm... ska nog fundera ut ett bra sätt som du kan kompensera mig på....

    Kram ;)

    SvaraRadera