tisdag 25 januari 2011

Motivation

Förra året var det ju tänkt att jag skulle springa vårruset, men sen blev jag ju gravid så det sket sig ju.

Sen var det tänkt att jag skulle springa det där amatörloppet ute i skogen här hemma, men då spöregnade det ju.

Så nu tänkte jag att jag skulle va med i Vårruset i år, men då är det en kurs i pudelspäls i Nyköping som jag ska åka på så det skiter sig ju igen.

För jag skulle verkligen vilja ha nåt att se fram emot och som får mig att röra lite på fettet. Å det gör jag ju bara om jag har en anledning. Röra på sig för rörandets skull existerar inte hos fröken Övermark. Det vet ju alla.


Så är det nån som vet nåt amatörlopp eller nåt så hojta för guds skull till!!!


Kram kram


Ser ni mig i mitten? Lite till vänster. Där är jag 2012.. I promise. Om inget kommer emellan förstås..... ;)

2 kommentarer:

  1. Ha ha...du är för rolig. Jag skulle tro att det inte spelar någon roll vad vi kommer med för förslag, du har nog alltid något annat att göra. Jag menar...kurs i pudelpäls kan väl aldrig var roligare än Vårruset ;-)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet ju att du gillar päls ;-)
    Hmm...Josse och jag har Vårruset 2011 som mål detta år och Tjejvättern 2012. Vi får se hur det blir 2012...finns ju viss risk för graviditet lite här och var...ha ha.
    Vårruset gick ju bra att gå förra året, men att cykla med mage är värre!

    Kram

    SvaraRadera