söndag 13 februari 2011

En bebis till....

... är på väg. =)
Ja, jag vet att det inte bleir riktigt som vi hade tänkt oss, men när blir det det egentligen?
Tanken var ju egentligen att Elliot skulle kanske bli runt året innan vi skulle börja tänka på att skaffa en till. För ett syskon vill vi ju ha till honom. Däremot var det ju inte rikigt så här det skulle bli.....
Men nu är jag alltså gravid med barn nr 2. Helt otroligt!! Jag. 2-barnsmamma... Ojojoj, hur ska det sluta?
Beräknad i september och då är Pottan runt 14 månader.
När första chocken hade lagt sig och glädjen började krypa på insåg vi att det är nog bara bra att den kommer så här snabbt. Då är vi ju redan inne i allt småbarnsbestyr med blöjor, pusslande med tider och minibarnsfasoner. Det skulle nog vara svårare om vi väntade. I alla för mig om jag känner mig själv. Skulle jag verkligen vilja börja om när vi är klara med blöjor och får sova om nätterna? Näe, jag skulle nog vara alldeles för bekväm för det faktiskt, så det är nog lika bra att ta det direkt.
Så nu är det officiellt, det blir alltså en bebis til i familjen.
Så nu vet ni det. ;)
Puss å kram

2 kommentarer:

  1. Ha ha...nej, livet blir ju inte alltid som man tänkt sig.
    Verkligen roliga nyheter!!
    Själva ska vi som sagt vänta till Jack är runt året innan vi börjar bebisverkstaden, men man vet ju sjutton aldrig ;-)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Tre barn kommer det INTE bli för oss. Men två, det blir alldeles toppen. Det pirrar i magen. på ett bra sätt. =)

    Kram kram

    SvaraRadera