söndag 6 februari 2011

Moccarutor

Idag har det varit lugna gatan hela dan faktiskt. Mycket, mycket skönt. Jag har bara umgåtts med Pyret å vovvarna eftersom Elik har varit i Linköping å glott på fotboll, denna underbara sport..... ehm...

Kvällen avslutades med att Felicia, grannens ena tjej kom över så bakade vi rulltårta å moccarutor som vi sen bjöd hennes pappa Micke på. De blev himla goda trots att vi fick improvisera lite. Vi hade gjort slut på allt florsocker så det räckte inte riktigt egentligen å inte hade vi några cocosflingor hemma inte. Men som sagt: det gick bra ändå. =)

Sen till sist tog vi en kvällis med alla hundar å Pyret nerbäddad i vagnen. Fy fan vad skönt det såg ut, tänk om man hade det så? :)

Så här fina blev inte våra. Tro mig........

Imorgon är det dags för trimmet igen å från och med imorgon är det nya, hårdare tag som gäller. Bara så ni vet. Varför ska jag vara snäll när jag ALDRIG får nåt tillbaka från sura kunder?

Stammisar å himla trevligt folk kommer jag naturligtvis fortsätta vara snäll mot, precis som tidigare... Men det är skillnad på folk å folk, visst?

Puss å kram

2 kommentarer:

  1. Du har ju nästan alldrig sura kunder ;)

    SvaraRadera
  2. att du var så pysslig i köket.kul

    SvaraRadera