torsdag 8 oktober 2009

Ja, vad säger man?

Igår var det ju onsdag. Å onsdag innebär ju pysselkväll hemma hos Carro-Barro. Vi "crappar" som Micke så ömsint säger...

Jag fixade till mitt parkeringskort till trimmet, så nu ska det inte vara så j***a svårt att hålla reda på det. Har ju redan tappat bort sammanlagt två kort på två år.... Men så är jag ju inte känd för att hålla ordning på mina saker...



Carro fortsatte på sin bok om barna å Micke och Ida gjorde ett jättefint kort till ett par bekanta som precis fått barn....

Ja, just det. Fettot var ju på spinning i tisdags... Aldrig att jag trodde i min vildaste fantasi att jag någonsin skulle sätta mig på en sån där cykel. Men joodå, i tisdags var jag där. Å konstaterade att min kondition är lika med noll. zipp. Zero. Nada.

Men nästa tisdag ska jag sitta där igen. Å tisdagen efter det oxå... Ta mig fan.

Idag skulle jag masa mig iväg till gymmet för lite box, men jag valde mys i soffan med världens bästa snubbe. Igen. Så det får bli imorgon istället.

När det är paus på tv, det är då det händer saker hemma hos oss. Castro å Nova får ju sin stimulering i form av att:

* bli jagade av Elik runt i lägenheten.
* bli snurrade av Elik.
* bli huggna i halsen av Elik.
* bli matade av Elik av diverse saker.
* leta saker tillsammans med Elik.
* hämta saker som Elik kastar.
* bli burna av Elik runt i lägenheten i olika hastigheter.
m.m.



Ja vad säger man??

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar