söndag 4 oktober 2009

Vecka 40

Ja, jäklar vilken vecka..... Massa jobb, fullt upp hela dagarna, glad, ledsen, arg, lycklig... Jag tror att jag har gått igenom alla sorters känsloyttringar den här veckan... Ska vi gå igenom några? Ok då...

Trimmet går bara bättre å bättre. Känns skitbra verkligen. Kan nog snart ha det som enda jobb. Fatta vilken känsla!! 8-16, måndag till fredag. Skulle ju vara helt sjukt skönt. Snart, snart...

I onsdags hade vi en liten pysselkväll hemma hos Carro-Barro. Det var jag Carro, Ida å Maria som satt å höll på med scarpbooking så timmarna bara flög iväg. Trodde inte riktigt att det där skulle kunna vara nåt för mig, men det var mycket roligare än jag kunnat föreställa mig faktiskt. Så det ska vi fortsätta med varje onsdag..



Carro-Barro mitt i pysselhavet å äntligen ska Castros album bli fint....


Rätt skönt att sitta ner med tjejerna å bara snacka lite skit, fika och pyssla... Hög töntvarning jag vet! Men det bjuder jag mer än gärna på... :)



Man blir faktiskt himla trött när mamma är upptagen med annat och det enda man kan göra själv är att rulla runt på golvet å göra roliga ljud. Så då måste man slockna med filten i stadigt grepp.... Saga slumrar...

Torsdag var H på besök i trimmet å fikade. Det var himla trevligt eftersom det är så himla länge sen sist..

Fredag var lite jobbig. Är inte så sugen på att gå in på några detaljer, men det var en jobbig morgon och jag är evigt tacksam att Elin var med. Tack!!

Jag å Elik hade en riktig myskväll sen bara han å jag. Det behövdes verkligen. Sen säger han lite försiktigt att han hade en present till mig. Vad gör jag då? Jo, jag biter naturligtvis av honom direkt med att bara för att man hämtar chips i skåpet, häller över det i en skål och ger till mig betyder det inte att det är en present.

- För det är ju inte så att du skulle ha varit iväg å köpt en present till mig.....

( Ska då tilläggas att jag är ihop med en person som tycker alla hjärtansdag är töntigt och hoppade över våran 1-årsdag senast, så förväntningarna är ju inte direkt skyhöga..)

Men de orden fick jag ju äta upp med råge!!! För fram halar han ett fint inslaget paket med snören å allt. Där kom tårarna.... (Har ju blivit så känslig säger han...)
Chocken kom sen när jag fick fram ett halsband från Thomas Sabo ur DJ DOG collectionen..... Behöver jag säga mer? Antagligen inte.....


Jag konstaterar ännu en gång att jag är ihop med världens bästa snubbe.

Älskar dig. Jag gör verkligen det.

Lördagen smet förbi lite snabbt med lek i hundgården med vovvarna och på kvällen fick vi besök av Mini. Vi hyrde film å hämta lite kinamat. Mums.


Början på en diskussion mellan Nova å Rolle. Som Nova förlorade....


Jag gillar ju skräckfilmer, men jag brukar inte bli så himla skrämd. De är ju ganska lama tycker jag, men den här. Den skrämde verkligen skiten ur mig. Hyr den!! Jag rekommenderar den starkt.



The Haunting in connecticut.

Idag är det ju söndag å den här helgen avslutas med nattpass hos Eva. Sen är det ny vecka igen....

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Han är som sin gamle far "silverryggen du vet"
    Det är också en jättefin människa.

    SvaraRadera
  2. Ah... silverryggen ja.. En mycket, MYCKET trevlig människa.
    Helt otroligt att det kan finnas fler i samma familj. :)

    SvaraRadera