onsdag 14 juli 2010

Dag 3, övertid

Det är lite tungt just nu.
Det har gått över med tre dagar å det är (om nån nu har missat det) as-varmt ute. Duschar typ 4 gånger om dan och man kan ju glömma att sova i värmen på natten. Så nu sitter man här, klockan är tolv å man kan bara hoppas att man blir så trött att man inte har nåt val snart utan nästan däckar vid köksbordet. Elik ligger å sover som en 7-åring å jag har inte mage att väcka honom, dels ska han ju upp vid halv sex å sen lär han ju inte sova så mycket när Pyret kommer.

Å jag har tänkt på en sak... De borde inte sätta ett BF-datum, utan ett "sista-dagen-vi-sätter-igång-dig-på-datum" istället. Då går man inte å stirrar sig blind på BF-datumet, som man ofta går över ändå.

Idag var världens bästa Thez å hennes två ûbersköna söner å hälsade på i Strångsjö. MYCKET uppskattat!! Snart ses vi igen!!!

Nu ska jag leta blåsta bloggar att fördriva tiden med lite tänkte jag. Har ju en lite dragning åt sånna tyvärr......

Puss å kram

2 kommentarer:

  1. Tråkigt med övertid...jag vet ju hur det är! Hoppas att det sätter igång snart.

    Och förhoppningsvis får ni en snäll bebis så ni kommer kunna sova hela tiden. Ställ in er på det snarare än tvärtom ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv vännen :). Klart vi ses snart igen
    , absolut. Kram Thez (hon som inte orkar logga in)

    SvaraRadera