onsdag 7 juli 2010

Nu får fan Pyret skärpa till sig å komma ut!!
Kan inte för mitt liv förstå hur denna krabat kan vilja göra sin mamma så ont. Vi snackar alltså 85,6 kg, svullna fötter, stickande fingrar, ingen känsel i fingertopparna, ständigt kissnödig och så fort (å då menar jag verkligen det) jag sätter mig ner så börjar dessa förbannade knän att värka. Ska det vara så här? Jag menar: på allvar??



Jobbar min sista fulla dag på trimmet imorgon, sen är jag sjukskriven då det tydligen finns en risk för havandeskapsförgiftning på denna gamla, och ack så tjocka tjej.
Å hur i helvete ska jag kunna bli av med alla kilon efteråt? Kan nån förklara det för mig tack.... Det är nog som Elik säger: det kommer bli svårt. Mycket svårt.
Kan nog tom vara så att jag får nöja mig med att va en tjockis å Elik får vänja sig vid det eller byta ut mig. Svårare än så behöver det inte vara....

Eller annars.... Vänta nu.. Jag kan ju sluta dricka cola i tid å otid, äta mindre, amma, gå långisar och koppla in mitt wii... Bara det där borde ju göra att några kilon försvinner i alla fall..

Vad tror ni vågen stannar på vid årsskiftet? Jag sätter 500kr på 58kg. Sätter du emot?



Kunde jag en gång, kan jag igen.
Puss å kram

5 kommentarer:

  1. Ha ha...stackars Annelie ;-)
    Men helt seriöst, hoppas du slipper gå över tiden.

    Kram

    SvaraRadera
  2. NU min älskade vän ska du lyssna noga på mej. Innan jag blev gravid med Mike vägde jag 63 kg. JAG vägde 93 kg!!!!!!!!!! när jag kom in på förlossningen med Mike. Sommaren 2006 vägde jag alltså 1 1/2 år efter 58kg. När jag blev gravid med Milo våren 2007 hade jag ätit upp mej till 61 kg. När Milo föddes vägde jag 85 kg. Nu 2 år efter Milo väger jag 63 kg. SÅ kunde jag KAN du. Lycka till hjärtat med allt, vi kommer snart o våldgästar DET har du mitt ord på :) kramizar

    SvaraRadera
  3. Oj!!! Thez: herrejävlar säger jag bara... Det där var inte att leka med. :)
    Tror inte att jag kommer upp till 93 kg, men nära räcker gott å väl. Man kan verkligen inte tänka sig att du har vägt så där mycket, du som är så liten ju...
    Men det där peppade verkligen, du är bra på sånt. :)
    Å våldgästa, det får ni gärna göra precis när ni vill!!!
    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Tjocka Tjejer äger!! Finns tom sidor på internet där det efterfrågas... Såå det ordnar sig, du kan ju alltid hänga med mig! =) Mulligt är Gulligt har min mamma alltid sagt till mig! Püzz püzz/ Den tyska lerduvan på söder/IT

    SvaraRadera
  5. Silverryggen ställer upp på ett vad. Skulle jag mot alla odds förlora så vet jag ju att det går till en bra vinnare. Det kan väl bli en liten morot. Men se till att få ut den nu så farfar får krama lite på mästerverket.

    SvaraRadera