söndag 18 juli 2010

Vadet

Ok, nu måste vi styra upp det här lite..
Vadet gäller alltså om jag kan gå ner till 58kg vid nyår eller inte. Då ska det tilläggas att jag ligger på stadiga 87kg idag. (ja, vet,men det är ok att vara fet om man är snyggt fet. Som jag.)
Då är det som gäller: Man kan alltså bara vara med om man sätter EMOT mig. Man kan inte vara stöttande som min kära mor å tro på mig, det blir fel med odds å uppdelning vid vinsten sen, eftersom jag utan några som helst tvivel kommer att vinna. ;)
Och OM jag nu MOT FÖRMODAN skulle förlora ska det ju svida i min plånbok ordentligt å då kan ju inte nån annan vara fin å vara med å bidra med några kronor....
Så tyvärr mamma, du får inte vara med. Ja, så länge du tror på mig så klart, annars är det bara att slänga in en 500-hundring. hehe....
Ni andra: bring it on!!

Förresten: När ska man äta skorpor? Fattar inte det riktigt....

Puss å kram

4 kommentarer:

  1. Du ska alltså gå ner 30 kg på 4 månader.
    Du sätter höga krav på dig själv du :-)

    Lycka till !!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du vet hur det är: det är inte kul om det inte är svårt. :)

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Man är snyggt fet när man är gravid gumman. Mina 93 kg va oxå snygga. Eller ja. Tycker det nu iaf. Grattis till en bedårande liten kille. Puss Jenny Sigurd

    SvaraRadera